მიზანი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
უმაღლესი
|
ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული ,არ არის იდეების შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს
|
გააზრებულია თანმიმდევრობა ორგანიზების
ნიშნებით , ზოგადი გადასვლა არის მარტივი,
|
კარგად აქვს ორგანიზებული ფორმატი,ლოგიკური გადასვლა . ერთი იდეიდან
მეორეზე
|
ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი , ხშირად შეცდომები
|
ენობრივად გამართული უშვებს მცირე შეცდომებით,
|
ენობრივად გამართულად დაცული აქვს პუნტუაქცია
|
თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებებიხშირად შინარსთან
შეუსაბამოა
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინარსთან ნათელია.
|
მრავალფეროვანი შინარსის შესატყვისი , აკურატულად აქვს შესრულებული.
|
კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს კომპენტენცია საგნებში, გვხდება ფაქტების
უზუსტობა.
|
მოსაზრება დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებული ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს
ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპენტენტურობაზე.
|
შემოქმედებითობა
|
მცირეა შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან.
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფისორიგინალური აზრები,რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში.
|
ჩანს მოსწავლეების ორიგინალობა
,სიახლე და თავისებური ხედვა,რაც პროექტს საინტერესოს ხდის.
|
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი
პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება.
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არრს, იყენებს თვალსაჩინოებებს,
|
ნათლად აყალიბებს პროექტის არს,მკაფიოდ მეტყველებს, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას.
|
Sunday, June 22, 2014
შეფასება
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment