Sunday, June 22, 2014

შეფასება

მიზანი
დაბალი
საშუალო
უმაღლესი
ორგანიზება
სუსტად ორგანიზებული ,არ არის იდეების შორის ლოგიკური ჯაჭვი,  რაც აბნევს  მკითხველს
გააზრებულია  თანმიმდევრობა ორგანიზების ნიშნებით , ზოგადი გადასვლა არის მარტივი,
კარგად აქვს ორგანიზებული ფორმატი,ლოგიკური  გადასვლა . ერთი იდეიდან მეორეზე
ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი , ხშირად შეცდომები
ენობრივად გამართული უშვებს მცირე შეცდომებით,
ენობრივად გამართულად დაცული აქვს პუნტუაქცია
თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებებიხშირად   შინარსთან შეუსაბამოა
თვალსაჩინოებების კავშირი შინარსთან ნათელია.
მრავალფეროვანი შინარსის შესატყვისი , აკურატულად აქვს შესრულებული.
კავშირები საგნებთან
არ ჩანს კომპენტენცია საგნებში, გვხდება ფაქტების უზუსტობა.
მოსაზრება დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებული ცოდნასთან

ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ  ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპენტენტურობაზე.
შემოქმედებითობა
მცირეა შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან.
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფისორიგინალური აზრები,რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში.
ჩანს მოსწავლეების ორიგინალობა
,სიახლე და თავისებური ხედვა,რაც პროექტს საინტერესოს ხდის.
პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის   წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება.
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არრს, იყენებს თვალსაჩინოებებს,
ნათლად აყალიბებს პროექტის არს,მკაფიოდ მეტყველებს, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას.

No comments:

Post a Comment